potrzebuje pomocy przy wyborze nowego sprzetu

Autor: rahdeck (rahdeck_at_interia.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 15:20:41 MET DST

Przymierzam sie do zakupu drugiego kompa. Wstepne zalozenia to:

1. Procesor Athlon 1,2-1,4 GHz. Kwestia czy warto inwestowac w wersje
266MHz?
2. Jakas dobra plyta pod niego: slyszalem ze z chipsetami VIA bywaja
problemy, is that true?
3. Grafika: GeForce na pewno tylko jaki. Szczerze mowiac nie jestem na
biezaco i gubie sie w tych oznaczeniach MX 64, 200, 400, PRO, itp.
Musi dzialac pod X-windows (Linux), gry pod Winde to: Diablo2, Q3. Nie
zalezy mi na TV-out i innych bajerach. No i nie moze byc zbyt droga
(do 500zl)
4. Pamieci: jesli Athlon 266 to czy warto inwestowac w DDR?

Z wyborem dysku i monitora poradze sobie :-)

TIA

pzdr
rahdeck

--