Re: SMART czy to dziala?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 12:04:21 MET DST

Piotrek wrote:
> Uruchomilem programik
> IBM'a a ten zbadal dysk i stwierdzil ze dysk jest "good".

 Mam Samsunga, do ktorego program disgnostyczny twierdzi ze jest ok, a
ja wiem ze nie, bo slysze, jak stuka glowica w jednym miejscu na dysku.
Ponadto test gruntowny ScanDiska wykazuje uszkodzenia w tym samym
miejscu. Nie wiem, czy IBM robi lepsze programy diagnostyczne ...

> Czy ten SMART czasami dzila i potrafi poinformowac o zblizajacym sie
> krachu?

 Kolega mial kiedys sliczny komuniat BIOSu, ze "S.M.A.R.T. status : disk
failure". System rusza i chodzi bez bledow, ale raz na miesiac takie cos
dostaje.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl