Re: Nie mogę uruchomić kompa... POMOCY

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 12:45:09 MET DST

Użytkownik <elwitjam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam problem... W normalnym trybie nie mogę uruchomić komputera (nie widzi
> partycji C), z dysku startowego mogę wejść na inne partycje, ale próba
> odczytania partycji C kończy się komunikatem: "Nieprawidłowy typ nośnika
> podczas odczytu na dysku C"
Uruchom komputer i wejdź do BIOSu i wykryj dyski twarde. Jeśli to nie
pomoże, to spraw sobie jakąś dyskietkę startową, zmień w BIOSie sekwencję
startową tak, aby sie system z dyskietki bootował, i spróbuj potem
poleceniem dir c: albo adekwatna zobaczyć zawartość dysku twardego. Jeśli
dir nie będzie chciał wyświetlić zawartości dysku z podobnym komunikatem,
jak podałeś, to prawdopodobnie skasowałeś sobie partycję i będzie ciut
nieprzyjemnie.

Rafał Gwiazda