Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 11:31:44 MET DST

Hi,

Wit Witerski wrote:

> Ja mam jeszcze jedną propzycję, aby wprowadzić zapisek, że informacje, iż
> wysłany post nie jest związany z tematem grupy, wysyłać TYLKO I WYŁĄCZNIE NA
> PRIVA! Czy tylko ja mam już dość tych ludzi, którzy sądząc iż mają chyba
> misję od Boga, czy coś takiego, szukają postów off-topic i odpisują na forum

A ja proponuję, aby jednak utrzymać postowanie tych informacji na grupę
_równolegle_ z wysyłaniem na priva. Przy czym posty muszą być przycięte
do maksimum, najlepiej jeśli jednak będą zawierać jakieś naprowadzenie na
właściwą odpowiedź, a na grupie nie będą za często (np. jeśli jednego
dnia będą 4 posty NTG, to 3 posłać na priv tylko, a jeden też na grupę).

Powód? Niech się ludzie czytający przyzwyczajają, że za pytania NTG
dostaje się odpowiedź NTG. Zresztą pytanie pozostawione na grupie bez
odpowiedzi kusi ludzi, którzy dopiero co dołączyli do grupy, by na nie
odpowiedzieć -- a jeśli jest odpowiedź odsyłająca na właściwą grupę,
mogą się pohamować.

> gdyż wiele osób pisze NTG i jednocześnie odpowiada na problem, ale
> zakładając, iż w każdym wątku znajdzie się taka dobra dusza, to niech Ci,
> którzy nie mają nic konstruktywnego do napisania, nie śmiecili* grupy. To
> taka moja mała sugestia...

O, i o to właśnie chodzi. Z tym się zgadzam.

> Tak więc podstawowa zasada usenetu - PISZEMY NA TEMAT łamana jest na okrągło
> i przez wszystkich (w tym mnie teraz, przynajmniej po części). Apeluję w
> związku z tym (raz jeszcze), aby każdego maila przed wysłaniem na grupę
> przeczytali i zastanowili się (myślenie naprawdę nie boli), czy jest tam coś
> o Asusie, o Seagacie, [...], o Intelu, czy temperaturze procesora. Jeżeli
> nie, to nie wysyłać, albo puścić na priva. Z góry dziękuję!

Baaaardzo popieram.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./