Re: czy to sie oplaca? [kupno szarej krzynki]

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 06:41:29 MET DST

Użytkownik "teo" <teo27_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> witam
>
> dostalem oto taka propozycje
> nie bedzie to komp marzen, ale i cena tez nie wielka
> dobra do rzeczy

Ceny Allegrowe, więc może ciut zawyżone:
> - mini tower
Hmmm, 20pln?
> - VA-503+ [3 isa, 3 pci 2.0, agp 1.0, 4 simm, 2 dimm, ultra dma/33
150 pln
> -(((( wlasnie moj bol ]
> - k6 3d now 550 mhz
220 pln
> - 64 mb dimm 100 mhz
30 pln
> - grafika 1 mb (idzie of korz do wymiany)
> - muzyka zintegrowana
> - cd-rom x8 samsung
30pln
> - fdd, klawiatura, mysz
50pln

Łącznie 510 pln, czyli w sumie się opłaca.
> jak widac brak hdd i monitora
> ale dobra to wszystko za 500 pln
>
> wiec podstawowe moje pytanie brzmi
> czy to sie oplaca ?
> teraz robie na juz naprawde wysluzonym cyrix 300 (tylko ze jak odpalam to
> wyswietla mi 233 ale juz sie przyzyczailem, 64 ramu)
>
> czy lepiej pojsc sobie na gielde i jakiegos duronika sprawic
> oczywiscie wtedy jeszcze dochodzi kwestia doplaty zlozenia mi tego, bo
> samemu niestety.. [no chyba ze ktos mnie poduczy, chetny jestem i to
bardzo
> :-)]
> ale co ia moge za takie pieniadze ?
Durona w okolicach 700 Mhz widzę za jakieś 150-200pln, płytę za jakieś
200-300 tanią i w miarę dobrą. Czyli teoretycznie możesz złożyć za te
pieniądze za stosunkowo niewielką dopłatą sprzęt ZNACZNIE szybszy. Jeśli
możesz dołożyć do tego interesu jeszcze z 200-300 pln albo lepiej ciut
więcej to decyduj się na komplet z Duronem. Będzie o wiele szybciej i
przyjemniej.

Rafał Gwiazda