Re: Opis grupy - Bardzo wazne

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 23:26:26 MET DST

Tue, 21 Aug 2001 22:13:12 +0200, "Zibi \(the Moose\)"
<lutomski_at_mentor.edu.pl> napisal:

>Problem jest tego typu w tym momencie: user pisze po raz pierwszy,
>ma naprawdę duży problem (np siedzi u somsiada i mu pomaga),
>problem jest sprzętowy (czyli TG) pomoc może nadejść w ciągu
>kilku minut, on ma modem - a tu nagle jakiś robot cóś do niego pisze.
>I co teraz?
no wlasnie dlatego pisalem, ze sposob upierdliwy i z pewna taka
niesmialoscia :-))
Sam nie jestem przekonany do tego, jednak z drugiej strony jezeli gosc
-uzytkownik grupy pisze od sasiada to wie, ze taki poscik doleci, a
jezeli czeka na odpowiedz to zaraz bedzie czytal poczte i odczyta
robocika. Tak czy inaczej rozwiazanie meczace , ale jednak
subordynujace. Jezeli chodzi o porzadek to musi byc silna reka ktora
go wyexekwuje. Ale decyzja nalezy do Ciebie tzn. forum.

Propozycja owa ma na celu wyeliminowanie jednorazowych spamerow ,
ktorzy grupy i tak nie czytaja tylko crosspostuja i tych ktorzy pytaja
o to jak odpalic setup windowsa bez czytania opisu i nie zadaja sobie
trudu by wczesniej poznac tematyke grupy.

--
pawel