Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 18:41:21 MET DST

"DruG" <DruGon_at_poczta.fm> wrote in message news:9lrm0a$9ip$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Jezu. Ty albo nie czytales poprzednich postow, albo masz niezla shize.
> Z tego co pamietam masa ludzi nie ma innego wyjscia jak meczyc sie z tepsa.

Ma inne wyjście: najprostszym jest niekorzystanie z internetu w ogóle,
tak jak to robiła CAŁA Polska jeszcze parę lat temu, albo skorzystać
z usług innych dostawców (łacze stałe, satelita, komórka), w sumie to
przestało mnie interesowac dlaczego nie uznajesz FAKTÓW, możesz
sobie nawet twierdzić, że Ziemia jest płaska.

PLONK! (wybacz ale z ludźmi, którzy przeczą rzeczywistości, nie rozmawiam).

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: