Re: jaki DVD ????

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 00:25:01 MET DST

Niejaki(a) Too old ..... <jkch1_at_pnet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):

> A Asus???

mam cdrom, i ma odczyt jak teac ;p 2 lata ma i nadal zyleta ;) plyta
720mb to dla niego dwie i pol minuty roboty ;> szybki, glosny, pieknie
sie zwalnia.

co do sdvd to nie widzialem nigdy dvdromu, wiec powiem to co zaslyszalem
- maja o wiele gorszy oddczyt od cdromow. jesli chodzi o cdromy. ale to
jest typowe... :)

pozatym asus'y maja jeden feler - musisz uwazac na wszelaki brud na
plytkach, nie mozesz wkladac palca do srodka plyty,, starac sie byc
kulturnym... inaczej po prostu padnie mu scalak...

mojemu nie padl, ale dlatego, ze zawsze bylem kulturny ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|