Re: Jak nagrac plytke z audio i danymi

Autor: Zibi \(the Moose\) (lutomski_at_mentor.edu.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 19:37:05 MET DST

Podpisując się jako "peterb" <peterb_at_inetia.pl>, w przypływie
determinacji napisałeś(aś):

| Jak (i czym) nagrac cos takiego: sciezki audio a za nimi sciezka z
danymi
| (niewidoczna w odtwarzaczu audio).
| Trzeba to chyba nagrac w 2 sesjach (audio TAO, dane) ?
| WinOnCD ma format CD-Extra ale dodaje od siebie kilka katalogow
(smieci)

Robiłem takie doświadczenia z WinOnCD. W startowym oknie wybrałem
"Audio-CD" potem wrzuciłem tracki. ustawiłem kursor na pierwszym tracku
w projekcie i z dysku zadałem do wrzucenia dane (f7). WOC wrzucił
dane jako pierwszy track i zmienił sposób kodowania.
Nagrywałem sesje zamkniętą ale to chyba oczywiste.
No i działa. Może mam szczęście.

--
PozdróWWWska
Zibi (the Moose)