Re: Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 09:19:01 MET DST

Użytkownik "Dawid Świtała" <cindy_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9lp2ge$e7f$1_at_news.tpi.pl...
> Witam !
> Kolezanka ma problem...
> Kupila na jesieni zeszlego roku kompa w pewnej firmie w Poznaniu (an razie
> nazwę i adres pominę)... cieszyla sie z zakupu ale bedac absolutnie (prawie)
> nieswiadoma w sprzecie dala sie naciagnac.
>
> 1) na fakturze jest W98 OEM (nie dostała płytki ani licencji - chyba ze
> nie daja)

To tak, jak kupić samochód i nie dostać dowodu rejestracyjnego.

> 2) na gwarancji jest 1x64mb fizycznie na płycie sa 2x32mb dimm !! (ale
> to jeszcze nic)

Wow ...

> 3) na fakturze jest hdd 10 GB .... fizycznie sa dwa dyski (nie
> partycje.. otwarłem kompa sa dwa dyski oba samsungi) i nie wcale 2x5gb tylko
> 2x4,3Gb ..:((( !
> Co z tym fantem zrobic ?? Jak bedzie wygladala sprawa naprawy gwarancyjnej..
> (kosci ram sa bez nr seryjnych to spoko, jesli ilosc ich nie znerwi) gorzej
> bedzie z tym hdd a raczej dwoma hd-kami... gorzej ze nie moze znalezc
> gwarancji (chyba nie dostała !)
> Na razie działa prawidlowo i nie trzeba go naprawiac, ale jesli cos padnie
> ???

Pfffffff ...
Na początku grzecznie pójść z zestawem i grzecznie powiedzieć,
że mają wymienić na jeden modół pamięci i jeden dysk twardy.
Jeżeli nie pomoże - postraszych ich sądem (popełnili przestępstwo).

Wiesz - jest duża różnica (nie tylko cenowa) między częściami na fakturze
a częściami, jakie chciałeś (-ała) kupić ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl