Re: TPSA jest the BEST

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 17:12:35 MET DST

"GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote in message news:tur0ot8slhtjun6bm8s0suqtsmn5qtua3o_at_4ax.com...

> Jakosc uslug? szczegolnie wyjscie na swiat przez 0202122 jest zaje....
> ROTFL.

ROTFL!
Jak widzę Tobie nie odpowiada a jednak korzystasz, głupi jesteś czy co?

> Jak w Stanach? :-))))

Wyjedź do Stanów na co czekasz?

> Patrzac na srednia krajawa to ja zupelnie nie
> wiem w czym Ci sie ceny ich uslug podobaja.

Nie zrozumiałeś listu, ceny są dla mnie i jak każdy to może zauważyć,
dla milionów ludzi akceptowalne, jak by nie były, to ludzie nie
korzystaliby, prawda?

> A moze Ty jestes bardzo
> bogaty

Nie nie jestem i dlatego z SDI korzystam na spółkę z 3 osobami,
dzięki czemu wychodzi mi po 50 zł/mies. włącznie z abonamentem
i energ. elektr. (serwer).

> i masz to gdzies?

Mam gdzieś frajerów, którzy narzekają na firmy a jednak wciąż
korzystają z ich usług.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Murphy'ego: