Re: Jak podlaczyc stacje dyskietek?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 13:04:57 MET DST

Mon, 20 Aug 2001 10:36:50 +0200, "Rafal Neumann" <on_at_the.net> napisal:

>probowalem w jedno i druga strone ale nic z tego
>swiatelko nadal sie pali
na flopie jest oznaczenie pin1 i na kontrolerze to samo, czerwona zyla
do pin1, ustaw jak nalezy i daj znac czy pomoglo.
Jezeli nie pomoze to wloz (odpowiednio) innego flopa i bedziesz
wiedzial co jest walniete, moze FDC sie sypnal dzieki niewlasciwemu
podlaczeniu, rzadko bo rzadko ale sie to zdarza.

--
pawel