Re: TPSA jest the BEST

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 12:19:12 MET DST

Sun, 19 Aug 2001 22:29:36 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
napisal:

>jak bym mial wybor to wybral bym cos lepszego
>ale nie ma wyboru niestety u nas

u mnie tez nie, dlatego swiadomie wybralem tpsa i piatkowe telefony do
biura badan :-))
>bo moze wtedy tpsa zacznie dbac o swoi klientow
nieee, nie zacznie tzn. aby cos to dalo nalezy psioczyc formalnie na
pismie kierowanym do wlasciwego oddzialu, a nie kumplom, znajomym itd.
Ja skrupulatnie notowalem ostatni miesiac bo juz mam dosc tego i pisze
wniosek o poprawne naliczenie - wyjecie kilku dni z abonamentu.
I mysle, ze tylko taki sposob -(mniejsza kasa) zmusi ich do dzialania.
Do krzykow i narzekan sa przyzwyczajeni i uodpornieni.

--
pawel