ECS i audio

Autor: Denko80 (pmaciejczyk_at_dami-mc.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 10:34:21 MET DST

Cześć wszystkim!
 Jestem całkowicie nowy na tej grupie.Na imię mi Paweł,ale kumple wołają i
piszą Denko80,bo z takiego roku datuje się moje poczęcie.Wpisuję się tylko i
wyłącznie tak,bo "Pawłów na necie jak mrófkuf".

Piszę,bo mam następujący problem:

Wczoraj kupiłem nową płytę ECS KT133 VZA.No i właśnie.Na płycie jest
zintegrowana karta muzyczna,Sound Blaster albo jakiś jego klon.No i
teraz.Pomimo zainstalowania tejże karty (oprogramowanie Via ,w podkatalogu
AC'97) pod Windowsem'98 i ustawienia w setupie komputera opcji "Onchip
Audio" (albo jakoś tak) na "Auto" (dostępne ustawienia to Auto i Disable) i
uaktywnienia w innym miejscu setupu zintegrowanej karty Sound Blaster
(dostępne ustawienia to Enable i Disable ) z konfigiem A: 220 I:5 D:1,nic
się nie dzieje.W panelu sterowania,w opcji system,menager połączeń,niby jest
wszystko w porządku,żadnych znaków zapytania przy plusach.Jest jedynie
napisane "to urządzenie działa poprawnie" i "sterownik jest
zainstalowany,ale nieaktywny z jakiegoś powodu",czy jakoś tak.Natomiast w
panelu sterowania,multimedia jest napisane w tych polach koło urządzeń
odtwarzających "brak urządzeń do odtwarzania" i jest to pole szare,bez
możliwości zmiany.Po prostu suchy komunikat.

Nie wiem,co z tym fantem zrobić.Właściwie nie znam się na tego typu
sprawach,bo przez ostatnie 7-8 lat posiadałem 286.I teraz ucieszyłem się
nieco przedwcześnie na nowy sprzęt.
To także,prosze te osoby,które wiedzą o co chodzi,o pomoc w uaktywnieniu tej
cholernej zintegrowanej karty dźwiękowej.Proszę się nie irytować moją
niewiedzą.Wiem,że rozwiązanie jest pewnie banalne,ale ja go jakoś nie
widzę.Czy trzeba coś ustawic w setupie komputera,czy może jeszcze raz coś
zainstalować pod Windowsem albo nie,a może coś zrobić z głośnikami.

Proszę o niewyśmianie i w miarę poważne potraktowanie tego,pewnie prostego
problemu,bo jestem mocno zdesperowany i nie wiem,co dalej robić.
Z góry dziękuję za kompetentne odpowiedzi.Dzięki!!