Re: ECS KV7ZA + Athlon 1,2Ghz + GeForcr MX 400 TV - Problem

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 00:45:32 MET DST

"Marcin Koz=B3owski" wrote:
> A ja sk=B3adam komputery na AMD kt=F3re musz=B1 by=E6 wydajne 230 - 250=
 W to ma=B3o by
> to osi=B1gn=B1=E6 tylko kt=F3ry sprzedawca to powie.

  A i owszem. Skladasz. A przed chwila spamowales tutaj polecajac swoj
sklep.
Tez troche skladalem. Cos pod 250 sztuk. I nie mialem zadnych problemow.
Poza tym uwazasz, ze to Ty masz racje, a nie inzynierowie z AMD, ktorzy
sprawdzili i gwarantuja, ze wymienione przez nich zasilacze dzialaja z
szybszymi Athlonami?
Do tej pory sam spotkalem sie tylko z jednym przypadkiem niestabilnosci
z powodu niewydolnosci zasilacza - w komputerze wyposazonym w 5 dyskow
SCSI co wyczerpalo moc zasilacza. Wszystie pozostale przypadki roznych
"niestabilnosci" byly kwestia programowa i wystarczyly odpowiednie
poprawki w OS.

        Artur