Re: Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: Mr Lama (repeater_at_poczta.onet)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 21:50:43 MET DST

> 1) na fakturze jest W98 OEM (nie dostała płytki ani licencji - chyba ze
>nie daja)
> 2) na gwarancji jest 1x64mb fizycznie na płycie sa 2x32mb dimm !! (ale
>to jeszcze nic)
> 3) na fakturze jest hdd 10 GB .... fizycznie sa dwa dyski (nie
>partycje.. otwarłem kompa sa dwa dyski oba samsungi) i nie wcale 2x5gb tylko
>2x4,3Gb ..:((( !
>Co z tym fantem zrobic ?? Jak bedzie wygladala sprawa naprawy gwarancyjnej..
>(kosci ram sa bez nr seryjnych to spoko, jesli ilosc ich nie znerwi) gorzej
> [...]

predko do sklepu i kazac sobie zlozyc sprzet na nowych czesciach
takich jak na rachunku (chyba nie zgubila?). niech kolezanka nie da
sobie wcisnac zadnej tam naprawy gwarancyjnej, czy innych pierdol -
wymiana czesci na nowe. jak beda pyskowali to powolajcie sie na
rekojmie (przegladnij kodeks cywilny - jest wszystko dokladnie).
sprawa podpada pod paragrafy, bo kolezanka zostala normalnie oszukana,
wiec jak sklep bedzie robil problemy to zwrocie sie do prawnika. z
tego co wiem _darmowej_ konsultacji udziela wam w stowarzyszeniu praw
ochrony konsumenta.

 a przy okazji podaj nazwe tej firmy - w koncu dyskutujemy o sprzecie
i chyba lepiej bedzie jak nikt wiecej sie nie natnie.

?->!