Problemy z dźwiękiem pod DOS

Autor: Michał Smolnik (smolnik_at_go2.pl)
Data: Sun 19 Aug 2001 - 13:19:10 MET DST

Mam płytę główną Biostar M7VKB (Socket A) z dźwiękiem AC97. Kłopot w
tym, że nie mogę wydać z tego codeca dźwieku w progrmie dosowym.
Zainstalowałem oczywiście kilkuset bajtowy driver po dosa, ustawiłem
zmienną BLASTER
Programy dosowe widzą kartę, wykrywają ją jako SB 3.2, ale nie wydają
z siebie żadnego dźwięku. Pod windowsem 98 chodzi normalnie, ale nie
do końca, bo czasami nie pojwia mi się wskaźnik głośności na pasku
zadań, ale gra. (czasami pojawiają się 2, ale to już problem WIN).

--
pozdrawiam
Michał Smolnik, Rybniczanin