Re: Zatkane dysze od kardridza po dolaniu atramentu

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 16:37:43 MET DST

mrfunboy_at_poczta.onet.pl (FunBoy) :

>Nalałem sobie kolorowego atramentu (firmy InkTec) do kardridza (po
>całkowitym odessaniu starego), gdyz jeden z kolorów mi sie skonczyl. Moja

a po co odessales stary?

>drukarka to HP DeskJet 930 i było to pierwsze napełnianie kartridza.
>Wszystko ładnie wyglądało zaraz po nalaniu: ładne wydruki. Drukarka postała
>w takim stanie (od nalania) ok. 1 miesiaca bez uzywania. Po tym czasie
>zatkało mi się trochę dysz od "różowego" koloru. Płukanie (programowe)

i nie dziw sie ze sie tak stalo;

>kardridzy nic nie dało. Próbowałem nawet trzymać 3 minuty głowicę katdridza
>we wrzatku, ale na niewiele sie to zdało. Czy są jakieś leprze metody
>przywracania dysz do normalnej pracy?

tak; trzeba raz na tydzien wydrukowac cos na nich; poza tym
sprawdzaj czy dysze parkuja; niektorzy maja maniere wylaczania
drukarki listwa zasilajaca; wtedy moze sie zdarzyc, ze pojemnik
nie zaparkuje i zasycha bardzo szybko; poza tym przecieraj raz na
jakis czas gumki do parkowania glowic; osadza sie na nich
sciakajacy atrament i zasycha i potem gumki nie trzymaja;

>Tak wogole, to ten stary (oryginalny) atrament przy odsysaniu był jakiś
>dziwny (tzn. bardzo sie roznil od InkTec-a). Był bardzo gesty. Jak

a jak go odsysales? chcesz powiedziec ze strzykawka? ciekawe;
ja tak nigdy nie robilem; a dysze zawsze dzialaly; czyzbym mial
tyle szczescia?;

>wyciskalem go juz ze strzykawki, to po wycisnieciu zachowywal sie jak pasta
>do zebow, tzn. nie zmienial swojego ksztaltu, nie rozplywal sie tak jak
>atrament InkTec-a. Czy to jest normalne? Czy oryginalny atrament mogl juz
>byc stary i przyczynic sie do zatkania dysz?

skoro byl gesty no to chyba "odparowal"; jestes pewien, ze
pojemnik byl szczelnie zamkniety od gory?

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \