Re: ABIT BE6 - czy warto brac?

Autor: Maciej (mcleo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 18 Aug 2001 - 18:39:43 MET DST

DooMiniK nabazgral w swoim mailu:

>Użytkownik "Maciej" <mcleo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>Jeżeli nie ma żadnego "ale" (coś uszkodzone) bierz i to z
>pocałowaniem ręki ...

Jeszcze maja gwarancje, krecic tego nie chce bo i nie potrafie.
Tyle, ze jest to Slot 1 i nikt tego od faceta teraz nie chce kupic.
Ja bym to wzial (gorzej, ze swojej plyty sie raczej nie pozbede - Lucku
Star na VIA 693A z Celeronem 300A na slot1 - pewnie wiecej jak 150 zl
nie wyciagne przy pomyslnych wiatrach), ale ludzie mo mowili ze tak
sobie chodza dyski na tych podwojnych kanalach. Tzn. raz niby to UDMA
66 chodzi raz nie. A w sumie to fajnie moc podlaczyc 8 urzadzen, nawet
jak 4 beda dzialac w 33 a nie 66, dlatego troche sie boje.
Ale chyba sie zdecyduje.

Dzieki wszystkim za odpowiedz

Maciej