registered DDR DIMMs cz.2

Autor: FiLiP (filip3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 23:36:16 MET DST

Witam!

    Czytałem dzisiaj instrukcję do płyty Shuttle AK-31 4xDDR(rekomendowana
przez AMD!) i nic nie było napisane o registered DIMMs. Oznacza to, że nie
wszystkie płyty wymagają tego typu pamięci do zapełnienia 4 slotów?
    A w sklepach komputerowych, to nikt nie wiedział. Na giełdzie
elektronicznej pod GUS'em, to jeden sprzedawca powiedział, że nie słyszał o
płytach z 4xDDR. Powiedziałem, że sprzedają takie w pawilonie obok - Shuttle
AK-31. Burknął, że oni "Szutla" nie sprzedają i zaczął pisać jakiś rachunek.
Zapytałem dlaczego nie?. Nic nie powiedział. Pisał dalej ten swój paragonik.
A Abita to sprzedaje... A Abit wydał nową płytę KG7-RAID 4xDDR. Tylko że
Pana sprzedawcę to nie obchodzi. Praktycznie wszędzie ludzie handlują
sprzętem tak jak burakami.

Pozdrawiam, FiLiP

ps. Jeżeli ktoś zna adres, gdzie można poczytać dokładnie o DDR'ach, to
proszę podać.