Re: Komputer za 3-4 kPLZ

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 20:39:04 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Duron 800 z wiatrakiem na ECS K7VZA -- koło 600 zł
> 256 MB PC133 SDRAM -- koło 150 zł
> Dysk 30 GB Maxtor 5400 rpm -- koło 400 zł
> Obudowa -- koło 150 zł

IMO raczej 250 za ladnego i gustownego big'a, a nie generic
nakrapiano/dziwnie medium tower... wieksze, wygodniejsze, chlodzniejsze,
no i od razu widac "mainframe" :)

> Klawiatura, mysz, FDD, głośniki -- koło 200 zł

kurcze... glosniki - skresl jak jest wieza hi-fi. oszczedzamy i nie
kupujemy generic keyboard i mouse, tylko cos lpszego - ladnie
profilowane... :) cos co wytrzyma troche, a nie bedzie sie walic.
najbardziej mnie wkurza ktos, kto bierze porzadna maszyne (czyli cos co
napisales powyzej) i do tego klawiature i mysz noname... no po prostu
tak nie mozna... sam mam dosc ladnie profilowana chicony, troche wytarta
(w sumei dwa lata :) ), ale dziala pieknie, ostatnio przeczyscilem ja,
po dwoch latach ;) i dziala bardzo dobrze... a dalem cale 80 zlotych...
toz mi wydatek, a tak jakby zniknely mi wystajace kosci w nadgarstkach
po starym prostym noname'ie... na zwyklej mi sie zle pisze - predzej
robie to jedna reka, bo dwoma juz niewygodnie - a na tej chicony, to
pisze tereaz patrzac sie na za siebie... przyzwyczailem sie do
przyciskow i sie nawet nie patrze - mus na genericach...

> Grafika -- jakiś w miarę firmowy 2MX lub MX-400 -- koło 450 zł

leadtek - lepiej podac nazwe, bo jeszcze mu wcisna jakas chinska
podrobke... :)

> Razem: pod 2000 zł. Reszta to monitor i ewentualnie jakaś lepsza karta grafiki
> lub karta dźwiękowa na chipie Yamahy 744/754 (kolejne 100 zł) zamiast
> zintegrowanego dźwięku.

ja tam bym wolal juz sb 128... kiedys mialem i yamahe i jakas opl i to
byl po prostu kit... niby sb emualtor, a nicievo...

a teraz mam live'a od dwoch lat i przy dobrym naglosnieniu jest piknie
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|