Re: Duron a....termodynamika.?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 21:07:03 MET DST

Fri, 17 Aug 2001 17:46:26 GMT, adam.zandecki_at_wp.pl (Adam Zandecki)
napisal:

>tak wiec problem mam juz z glowy a niedowiarkom ktorzy nie widzieli
>cichych obudow z zasilaczem na dole proponuje dokladne przestudiowanie
>zdjec z powyzszego linku....
eee no bomba, czyli wlasnie tak jakby normalna postawic na glowie, a
dlaczego jest cicha? bo ma zasilacz na dole? te co maja u dolu tez
moga miec/maja ciche zasilacze.
Zawsze sie zastanawialem co by zrobic by cieple powietrze spod grafiki
szlo do gory, a nie rozdmuchiwac w dol, mam nawet zasilacz ktory
dmucha do srodka, a nie na zewnatrz, chyba poexperymentuje hehe.
>P.S obudowa jest "wytworem" firmy Accent model JX-98
czy to jest accent.com.pl ? czy gdzie, bo tam zadnej obudowy nie
znalazlem

--
pawel