Re: fujitsu

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 18:55:42 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> W jakim sensie ocenić?
>
> Dyski wydają się pracować jako UDMA/66, osiągi mają całkiem przyzwoite
> jak na dyski domowe. 8 GB wydaje się być starszym dyskiem z mniejszą
> gęstością zapisu (gdzieś dwu, trzyletni?)

No i o to chodziło : o te "całkiem przyzwoite osiągi" ;-))
Tak dyski mają ze dwa lata .UDMA/66.
I jeszcze jedno musiałem je umieścić jeden nad drugim ,tuż tuż - ze względu
na ułożenie kabli itd .Prawie leżą jeden na drugim .Wiem że trochę się
grzeją ale czy to skróci ich żywotnośc ???Znacząco??

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl    jkch1_at_poczta.onet.pl   http://republika.pl/jkch1