Re: [help]Wiatraczek na procku

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 12:02:22 MET DST

Użytkownik "Klecha" <klecha81_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Wtajcie :)
>
> Piszę tu pierwszy raz, bo mam mały problem.
>
> Mój sprzęt: Pentium 100 Mhz (resztę pomijam :)
>
> Problem: Wiatraczek na wspomnianym procesorze mi padł :( po
> trzech latach wytężonej pracy...
> Miałem kupić nowy lub używany z komisu oczywiście pech chciał,
> że nie ma takiego ustrojstwa w całym mieście.
>
> Pytania:
> Do jakiej temperatury nagrzewa się taki procesor?
> Czy przeżyje bez wiatraczka?
> Sam radiator mu wystarczy?

Nie wiem, jak to wyglada w przypadku Pentium 100, ale
mam (w pracowni) kilka Pentium 166MMX, ktore od trzech
lat dzialaja be wentylatorow (mialy tak firmowo).
Fakt, ze maja spore radiatory...

Zdarzylo mi sie tez, ze jeden z wentylatorow (na P200 MMX)
zepsul sie - komputer wieszal sie wtedy czesto, ale nic
procesorowi sie nie stalo.

Michal Letowski