POMOCY!!! z drukowaniem w star lc-20

Autor: Tomasz Swidzinski (soth_at_jade.com.pl)
Data: Fri 17 Aug 2001 - 09:27:57 MET DST

Nie potrafie wyzebrac od niej polskich znakow.
i instrukcji jest esc+(+t i dwie cyfry (chyba 100 i 0), wiek wklejam do txt
esc... i drukuje mi t i cyfry - nic nie zmienia.
Potrafie rozsunac fonty, pogrubic etc. ale przelaczyc na polskie kodowanie.
Gdzgie znajde, tabele ASCII pelba, numerki od 0-255 w txt?
pozatym nie drukuje mi ladnie pionowego |, ale przerywane.
dzieki za wszelka pomoc, musze to zrobic na za 1,5 godziny
pozdr
Tomek