Re: karta I/O

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 22:33:10 MET DST

Dnia Thu, 16 Aug 2001 21:21:31 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

>Hi,

>A jak świruje?

Czasami przerywa druk i wyskakuje okno, ze brak komunikacji z
drukarka. Kiedy sie skonczy papier, to zamiast "brak papieru"
wyskakuje wczesniej wspomniane. Po podpieciu do innego kompa dziala
bez zarzutu. Reinstall windy nic nie dal, zmiany w BIOSie tez nic.
Nigdy nie wywala sie na wydruku przy jednej stronie.
PS Gieldy odpadaja, najblizsza 100 km ode mnie :) A sluzbowo nie bede
jezdzil po jedno gowienko, ktorego moge nie dostac :))

--
Pozdrawiam
Proximm