Re: Via sound, AC'97

Autor: RAGEOUS (rageous_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 21:19:15 MET DST

Witam

"Grzybek" <aisza_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> I teraz o co chodzi, puszczam mp3 np. w Winampie, działa bez zarzutu.
> Uruchamiam grę gdzie ten sam plik mp3 leci jako muzyka, i strasznie
> przerywa, kompletny bełkot, podobnie jest z intrami, i to bynajmniej nie
> jedna gierka. Co to może być? W biosie niby wszystko jak nalerzy, noże
> sterowniki?

mialem cos podobnego (soltek 75kv), tyle tylko ze nawet w winamp'ie byla
tragedia... ale
to nie byl belkot, tylko straszne trzaski, po tym jak mi plyte naprawili ( w
ogole nie gralo)... pozniej cos strzelilo i sie spalila... od poczatku
sierpnia jest w serwisie i Panowie cos kombinuja.... ostatnio mi powiedzieli
ze plyte odeslali do producenta.. ciekawe co z tego wyniknie????