Re: Kłopot ECS K7vza

Autor: Leszek (lemis_at_poczta.fm)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 17:17:52 MET DST

Jużpisałem o problemach ECS-a z AMD i co z tym zrobić, przypominam:
-zmieniłem ustawienia w biosie bo tylko tam jest problem,
pod warunkiem że zainstalujecie wszystkie najanowsze sterowniki 4in1,
detonatory direcx itd
zmiany w biosie:
-agp na x2 przy cpu fsb100MHz a najlepiej x1
-czas oczekiwania pamięci z 3 na 2 i zmiana z 133 na 100
-pamięć agp co najmniej 64MB przy 128 RAM
-daj AGP driving na EA
mowa o ver3.02 biosu
powinno pomoc