Re: POMOCY !!!

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 22:51:38 MET DST

Sluchaj: rozwalil mi sie samochod. Musze kupic nastepny. Pomoz - JAKI?????

Twoje pytanie brzmialo podobnie: musisz powiedziec natepujace:
1. Ile kasy (NAJWAZNIEJSZE)
2. Co chcesz robic na PC (gry (jakie?), czy tylko np. notepad bedzie
uruchamiany).
3. Jezeli tylko plyte i procek kupujesz - to jaka masz reszte?
4. Czy potrafisz sam np. powgrywac patche do AMD, czy wolisz miec duuuuuuzo
drozszego PIII, nic nie wgrywac (chyba do czasu), i chcwalic sie kolegom, ze
masz PIII (mam qmpla ktory musi byc "na czasie" - kiedy ja kupilem zestaw z
k6-2 350, on musial kupic P2-450 - wtedy NAJDROZSZY i nahszybszy. Oprocz
INTEL nic nie uznawal: jego argument: dobry, bo INTEL i drogi...!!! No coz,
jak ktos tak lubi...

Jak odpowiesz na to - bedzie latwiej ci pomoc (bo to w koncu jest tematem
twego posta).

No i jeszcze jedno: na grupie juz MILION RAZY odpowiadano na to pytanie -
poczytaj sobie......