Re: nie chce durona

Autor: Too old ..... (jkch1_at_pnet.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 09:13:29 MET DST

Aby zakończyć oto co nabyła moja znajoma:

"
Procesor 800 AMD Duron
Płyta główna ECS K7V2A
Pamięć RAM DIMM 256 MB PC 133
Karta grafiki GeForce 2MX 200 32 MB
Karta muzyczna SB Com Onboard
Dysk twardy HDD 30 GB Samsung
Napęd CD-Rom PVD x12
Napęd dyskietek FDD 1,44 MB 3,5
Karta Fax-modem Zoltrix Spirit
klawiatura, obudowa i mysz.
Tak jest w umowie gwarancyjnej. Zapłaciłam 1950 za całość."

Jak dla mnie dała sobie wcisnąc grafikę ,która jej niepotrzebna .
Dysk Samsung -no nie wiem ???
CD-???? jakiś PVD .
Nawet nie wiem czy nie zadużo pamięci ,ale będzie miała Office2000 z
promocji(za 300pln) więc może się przyda .

Dodam jeszcze że w zestawie nie ma systemu operacyjnego ,a ja tak
prosiłem...
Dość drogo wyszło jak na takie coś - nie uważacie ??

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl    jkch1_at_poczta.onet.pl   http://republika.pl/jkch1