Re: Pentium III

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 14 Aug 2001 - 18:12:57 MET DST

Użytkownik Sebastian Demski <sdemski_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9l88ll$9pv$1_at_news.tpi.pl...
> 3.5V(automatycznie
>
> gdzieś wcześniej było, iż przejściówki nie zmieniają napięcie a jedynie
> informują płytę jakie napięcie chce procek. jeśli płyta nie może ustawić tak
> małego napięcie, to cza za pomocą zworek ustawić najniższe napięcie jakim
> dysponuje płyta i sprawdzić, czy procek działa i się nie przegrzewa za
> bardzo.

Dodatkowo polecam ściągnięcie nowszego biosu i wyczytanie czy obsługuje
coppermine i do ilu MHZ
Przy 1.8v nie będzie się dużo bardziej grzać, ale musisz mieć
solidne chłodzenie-zwłaszcza jak kupisz coś koło 1GHZ.
Mógłbyś też zapewnić sobie możliwość zwrócenia procesora gdyby jednak
nie zadziałał
Albo sprawdzić na miejscu chociaż sprzedawca nie będzie zachwycony że odpalasz
go na przejściówce @1.8v zamiast 1.7v ;)

PeJot