Re: nie chce durona

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Aug 2001 - 21:54:05 MET DST

"Too old ....." <jkch1_at_pnet.pl> wrote in message

> Po prostu nie zmienię na razie poglądów i już - muuuuu ..

hehe

> Poza tym czytam czasem grupę i jakoś ciągle są posty o zawieszaniu się
kompa
> itd ,i jakoś przewrotnie kojarzy mi się to z AMD ;-))))

przewrotnie ;-)

> Dawniej jeśli brało się komp do biura to musiał być Pentium albo Celeron ;
> AMD w zasadzie odpadał .Rozumiem że to się zmieniło ?????

bo wtedy intel robil lepsze procki

> No i cóż dalej muszę się męczyć z myślą , że ona będzie miała Durona
;-))))

no ciezko sie pogodzic ze ktos ma szybszy komputer ;-)

> Szkoda, że mało tu zwolenników Intela - liczyłem na jakąś sugestię i
> podpowiedż .

hehe
ze niby z duronem to sciemna i tak naprawde intel zawsze bedzie
bajlepszy

> Poza tym argument ,że duron jest tańszy od celerona - dla mnie mała
różnica
> cenowa .

a to ze szybszy za nizsza cene nie jest argumentem

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!