Re: Gdzie domenę ?

Autor: Siata (siata_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Aug 2001 - 23:47:30 MET DST

Taak, to dlaczego co drugi post ma cos zwiazanego z siecią. A zreszta to
chyba my wszyscy decydujemy o czym jest ta grupa. Wiem że czasami zadaje
lamerskie pytania i co z tego jak czegoś nie wiem to sie pytam. Jak tobie to
tak przeszkadza to po prostu nie czytaj, lub chociaz nie odpowiadaj !

--
Nara, Siata
siata_at_kki.net.pl
Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Siata" <siata_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
Chodzi