Re: Problem (MSI K7t Pro)

Autor: Pawel (polm_at_pf.pl)
Data: Sat 11 Aug 2001 - 12:56:22 MET DST

Użytkownik Andys <andys_at_toya.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l31f9$iq2$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Płyty niestety nie można wykluczyć, ale sprawdź jaką maksymalną moc można
> "wyssać" z Twojego zasilacza. Tak jak Ci pisałem mój 230W ma po
podsumowaniu
> z tabliczki znamionowej ponad 250W, w przeciwieństwie do niektórych
> niemarkowych 300W, które mają <250W :-((. Co prawda musiałbyś mieć
ewidentny
> szmelc zamiast zasilacza, aby nie dawał sobie rady z Duronem 650.

Możliwe. Ale z Duronem działo sie to sporadycznie raz w tygodniu. Problem
zancznie sie zwiekszyl w wypadku Athlona (stad podejrzenie zasilacza). A
komp ma sporo sprzetu (2xHDD+ dodatkowo Kieszen (pusta), CD-ROM, CD-R). Ale
wciąz nie wykluczam płyty - tylko ze jak wystartuje to przez cały czas
chodzi całkiem stabilnie.
Pozdrawiam
Paweł