Re: quake 3 patch

Autor: Micha? B. (tbird_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 19:01:00 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in
<Pine.LNX.4.33.0108101717360.10232-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
:

hej hej

>Nieistotne -- jest grupa pl.rec.gry.komputerowe, pytania dotyczace
>problemow z klejkiem powinienes wysylac tam, nie tutaj.

 Powoli dochodze do wniosku ,ze to jest problem z Quake'em ,ale przedtem
zdazylem przeinstalowac 5 wersji detonatorow oraz dedykowanych sterownikow od Asusa
,sciagnac kolejny patch wazacy 25MB (mam ?acze modemowe - to trwalo 1,5godziny ,czyli
i tak dobrze). Sterowniki od Monitora i nawet myszki ;))

To jest juz - jak dla mnie - "ingerencja w system operacyjny i konfiguracje PECETA".
No coz - to kwestia sporna ,ale faktem jest ,ze jesli ktos udzelilby mi fachowej
porady to oszczedzilbym mnostwo czasu.

>Byloby tez wskazane, gdybys sie powstrzymywal przed uzywaniem
>wulgaryzmow publicznie (to nie Twoj dom).

Dobra ,ale po co ten tekst o domu? to mi mialo pomoc??

>W skrocie -- pal mniej trawki i zastosuj sie do sugestii, jakie
>pojawily sie w odpowiedziach na Twoj post.

Nie da sie ukryc ,ze stosuje sie do sugesti grupowiczow ,ale staram sie takze
polemizowac - takie sa zasady dyskusji IMHO.

wlasnie