POMOCY!!!!!!!

Autor: Stavros (jnagorka_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 10:55:46 MET DST

Witam serecznie sewszystkich grupowiczow!!!!!
Jestem w stanie obledu spowodowanego moim nowym kopem, a mam :
Abit KT7A RAID
Duron 800
128 MB SDRAM
GeForce 2 Gts 32Mb DDR
Sb Live 5.1 Player
Sieciowke Realtek
Cd Rom Acer x50 (podlaczony do pierwszego kontrolera IDE na Master)
Dvd Toshiba 16/48 (podlaczony do pierwszego kontrolera IDE na Slave)
CdRW Ricoh MP7125A (podlaczony do drugiego kontrolera IDE na Master)
Hdd Segate Medalist 17,4GB ATA66 (system, podlaczony do pierwszego
kontrolera RAID)
Hdd Segate 4,3GB ATA33 (podlaczony do drugiego kontrolera RAID)

Problem w tym ze komp notorycznie sie wiesza. Kiedy go dostalem (ze sklepu)
byl na nim zaistalowany system Win98 SE i wszystko dzialalo w miare O.K.
(tzn. komp wieszal sie w grach ale sporadycznie). Niestety systacja zmusiala
mnie do formatowania i stawiania systemu od nowa. I tu zaczely sie problemy.
Nie moge zainstalowac Win98 bo caly czas wistepuja bledy (msgsrv32.exe i
kernel), a jak juz uda mi sie postawic system to komp krzaczy sie podczas
najprostrzych operacji. Probowalem juz wszystkich znanych mi manewrow tzn
- Via 4in1
-zmiana tasm HDD
-podlacznie HDD do jednego kontrolera
-usuwanie emulacji SB16
-zamiana pliku devcon32.dll na starszy
-upgread BIOSU
-instalacja Win98 z prametrami /p i
-podnoszenia napiecia na slotach
-przekladanie Liva do roznych slotow
I WIELKIE NIC KOMP WIESZA SIE TAK JAK SIE WIESZAL
W koncu udalo mi sie zainstalowac Win98 (w kompie jest tylko Hdd podpiety
pod pierwszy kontroler IDE, cd podpiety pod drugi kontroler IDE, katra
graficzna i sieciowa, RAID wylaczony) i odziwo wszystko zainstalowalo sie
bez problemow i dzial jak na razie O.K
Chodzi mi jednak o to by komp pracowal stabilnie z wszystkimi elementamji.
PROSZE O POMOC I RADY JAK INSTALOWAC WIN98 BY WSZTSKO CHODZILO W POZADKU.
MOZE NAJPIERW ODLACZYC RAIDA, ZAINSTALOWAC CAJA RESTE A POTEM GO WLACZYC I
PODPIAC POD NIEGO DYSKI????????W JAKIEJ KOLEJNOSCI INSTALOWAC STEROWNIKI,
VIA4IN1, DIRECT X????
PROSZE O POMOC!!!!!!!!

Z GORY SERDECZNIE DZIEKUJE I POZDRAWIAM STAVROS.