Re: podkręcanie athlona

Autor: kurgan (rwieczorek_at_dami-mc.pl)
Data: Fri 10 Aug 2001 - 07:19:37 MET DST

Użytkownik anahim <anahim_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kuk9h$2to$1_at_news.onet.pl...
> podaj jaką masz płytę :)
>
> pozdrawiam
>
> Użytkownik szajba <szaba_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:Xns90F8BE6E414A6szajbahogapl_at_127.0.0.1...
> 133MHz.
>
>Ja mam pierwszą b.dobrą płytę MSI pod Athlona , bez reg.mnożnika, może
tutaj jest ten sam ból,
Nie łatwiej podać jakąś stronkę niż zbywać grupowicza?
niezły opis jest na benchmark.pl a jeszcze lepszy na polskiej stronie tom's
hardware(pełny link na stronie benchmark.pl)