Re: Celeron 800 @ .... ile ?

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 10:08:06 MET DST

Użytkownik "Adam" <adamw_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Do ilu ,do ilu ,do ilu ...
> A po ilu km sprintu padnie zdrowy mezczyzna (lat 25,wagi 85kg,wzrost
183cm)
> ?
> He ?
>
> To cecha indywidualna !
> Sam musisz wybadac ile wytrzyma twoj procek !

> Pozdrawiam
> Adam

Swieta racja. Ja swego czasu kupielem plyte ABIT BE-6 II, duuuuzy wentylator
(podobno dobry) i celerona II 566. Po kilku dniach kombinowania doszedlem do
wynki fsb-75Mhz, a dalej nic. Windows sie wykrzaczal. Moglem zmienic mu tryb
pracy twardziela na nizszy. Moglem tez zmienic wentylator na jeszcze wiekszy
i lepszy. ale dalem sobie na luz.
Mirro