Re: win2k padł

Autor: Piotr Wozniacki (delcam_at_delcam.pl)
Data: Thu 09 Aug 2001 - 10:10:24 MET DST

"Tomasz Ludziejewski" <Tomasz.Ludziejewski_at_atm.com.pl> wrote in message
> Zdechł mi win2000 Professional. W trakcie boot-u dostaję komunikat:
>
> The registry cannot load the hive file/
> /SOFTWARE/....
>
> Nie pomaga niestety zaladowanie systemu z CD i próba jego naprawy.
> Podobnie, nie pomaga Rescue Disk.
>
> Czy jest jakas szansa uratowania systemu.
>
> Tomek L.

U mnie sie czesto zdarza to samo. Podobnym rodzajem awarii,
uniemozliwiajacej start systemu, jest niemoznosc zaladowania pliku
\winnt\system32\config\system. Wtedy jeszcze melduje ze nie tylko sam plik,
ale jego alternate (pewnie syste.alt) tez sa nieczytelne. Co ciekawe:

1. Gdy wchodze do Emergency Console, widze oba pliki a chkdsk nie pokazuje
zadnych bledow

2. Obie sytuacje (ta opisana przez Tomasza i ta moja) zdarzyly mi sie pare
razy, i ZAWSZE tylko po wylaczeniu komputera (poprawnym oczywiscie) na
dluzszy czas. Nigdy po restarcie, ani nawet resecie (np. po zaniku
napiecia). Zawsze ladowalem z koniecznoscia reinstalacji. Czary, czy co?

Piotr