podłączenie USB

Autor: ANDO (andoserw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 20:48:46 MET DST

Mam dziwny przypadek ze złączem USB płyta to ACORP 5ALI61 na której jest
zintegrowany sterownik USB , lecz podłączając do gniazda kamerę internetową
CREATIV automatycznie ja wykrywa i instaluje jako nieznany sprzęt . W żaden
sposób nie idzie zainstalować poprawnego sterownika do tej kamery , a morze
potrzebny jest jakiś sterownik do tego złącza i dopiero będzie działać i
wykryje ją jako kamerę a nie nieznane tylko czy istnieją takie sterowniki.
Podłączałem ją do innego kompa i instalacja przebiegła tak jak napisali w
instrukcji tej kamery. Morze ktoś z Was miał taki problem lub chociasz
podobny. Za wszelkie info Wielkie dzięki.
Pozdrawiam Andrzej.