Re: Gdzie jest bateria biosu?

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 08 Aug 2001 - 19:49:56 MET DST

> Ale komputer musi być uruchomiony :-(
czmu musi przeciez wystarczy spisac ustawienia bios'u, a o ile bezpieczniej,
ze zwarcia nie zrobi, bo mu np bateria wypadnie z reki

Poza tym to bateria czy akumulator? Znowu powolam sie na wyczytane gdzies
kiedys informacje. Pisalo, ze jezeli nie uzywa sie komputera przez dluzszy
okres czasu, to trzeba go wlaczac na kilka godzin raz w tygodniu, zeby sie
akumulator podtrzymujacy bios podladowal. Interesuje mnie to, bo mi tez
padla na starym kompie w pracy i nie wiem czy szukac akumulatora, czy isc po
baterie do zegarmistrza.

Pozdr
Adam