Re: ASUS A7V133 - za i przeciw (o/c)

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 07 Aug 2001 - 21:37:21 MET DST

On Tue, 7 Aug 2001 10:56:54 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>a to masz az tyle do wsadzenia w biedna plyte ;-)

4sloty na "dziendobry" plus piaty opcjonalnie (pozyczony
AVMaster2000). Jeden slot musi byc wolny (bo przeszkadza cooler na
grafice) i badz tu czlowieku madry.
Jak dotad na BH6 wszystko dzialalo miod-malina, ale zachcialo mi sie
BE6 II i zaczely sie jazdy z przerwaiami. Poprzestalem niesty na dwoch
profilach sprzetowych (mimo wachlowania katrtami w slotach i
odprawiaaniem innych czarow.)

Z tego co wiem to promise jest mniej wredny niz HPT i mam nadzieje, ze
nie bedzie sie tak gryzl jak HPT.

Pozdro
GLide

PS. Wlasnie na stronce Anandtech przeczytalem, ze kontrolerek na
plycie ma ograniczenia (w biosie) dot ustawien RAIDu.
Czy nowsze wersje Biosu jakos to rozwiazuja?