Re: nvidia i wyjście na TV

Autor: pbas (pbas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 21:32:43 MET DST

Fakt - nie przeczytałem poprzednich postów - sorry. Ale nie zmienia to
faktu, że nadal nie wiem co robie nie tak - ta dyskusja niewiele wyjaśnia.
Problem polega na tym, że jeśli do wejścia Video-In w TV podłączę Video-Out
z odtwarzacza wideo, to obraz jest, a jeśli z karty graficznej to nie ma.
Być może problem leży w nieaktywnej opcji "TV" w parametrach Output Device
NVidii ? Jeśli tak, to jak ją uaktywnić ?

--
pbas
GG#36692