konfiguracja sprzetu

Autor: Marek K. (markos_at_wp.pl)
Data: Mon 06 Aug 2001 - 18:32:18 MET DST

czesc
Zamierzam poskladac komputer o nastepujacej konfiguracji:
plyta : MSI K7T TURBO (KT 133A)
procesor : Duron 900 Mhz
ram : 256 MB PC 133
grafika : Geforce 2 MX-400 32 MB
Mam pytanie czy ta konfiguracja jest dobra(chodzi mi o stabilnosc i
wydajnosc )
w moim rejonie bedzie to kosztowac okolo 1476 zl
jakiej firmy kupic geforce'a a moze kyro I bedzie lepsze
Ps. Jaka polecacie nagrywarke w cenie do 400 zl nie zalezy mi na
szybkosci ale na jakosci,
albo jaka kamere internetowa w cenie do 300 zl ktora robi stopklatki w
wysokiej rozdzielczosci(chcialbym jej uzywac jako skanera)
Pozdrowienia
Marek K.