Re: ASUS CUSL2-C - pytanie

Autor: Kwaśniewicz Krzysztof (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 05 Aug 2001 - 22:45:19 MET DST

Użytkownik "Piotr" <piotrek_at_duo.com.pl> >
> Plyta ASUS CUSL2-C oparta jest na zmodyfikowanym
> chipie i815EP wiec nie ma zintegrowanej grafiki (na szczescie:)

Powiem Ci że wbrew pozorom pozorom (sam jestem przeciwnikem plyt wash&go)
mam CUSL2. Kupiłem w zasadzie jak jeszcze nikt nie słyszał o tej płycie
(CUSL2-C nie było) i teraz mam wsadzonego Leadteka Winfasta MX 400 i wsio
chodzi super. Zero problemów, sam jestem zaskoczony ze grafa on board nie
przeszkadza wcale :-)))
Kupuj CUSL2-C smiało (tylko co najwyżej upgrejdniesz Biosa). Ja z fabrycznym
(tylko naprawdę jednym z pierwszych) miałem problem z gaszeniem kompa
guzikem na budowie.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)