Odp: PIV czy AMD Athlon . help me

Autor: Bacarelli (elite_at_positive.net.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 21:23:48 MET DST

Użytkownik finko <finko_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mof1i$qno$1_at_news.tpi.pl...
> 1. Czy lepiej wybrać PIV (1,3-1,7 Ghz) czy może AMD Athlon 1.4 Ghz

Jesli zalezy na stabilnosci i swietym spokoju to P4 a jesli na cenie to
Athlon chociaz mam mieszane uczucia i juz zebralem cala sterte newsow z
problemami dotyczacymi AMD a bardzo niewiele z Intelami. Pozatym jak sie
zepsuje cooler to Athlon idzie z dymem a Intel sie tylko wylaczy.

> 2. Co jest do czego lepsze (gry,programy,system operacyjny itp)

AMD jest lepsze do tego jesli chcesz sie podenerwowac bo cos nie dziala
na Intelu z reguly nie ma klopotow jesli oczywiscie plyta tez jest Intela

> 3. Czy 128 MB Ramu (RAMBUS) wystarcza do PIV?
na poczatek tak chociaz moze byc pozniej troche to malo