Re: KT133A i SBLive

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 18:16:25 MET DST

Użytkownik Adam Domański <domdion_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3b8de9f9$1_at_news.vogel.pl...
> Mam problem ze sprzętem, a dokładnie z kartą Sound Blaster Live! Value.
> Moja konfiguracja to:
> Athlon 850 MHz, płyta główna ECS K7VZA ze zintegrowaną kartą dźwiękową
> AC'97, 128 MB RAM, karta graficzna GeForce2 MX 200 32 MB, karta sieciowa
> Realtek 10Mbit, karta dźwiękowa Sound Blaster Live! Value, dysk twardy
> UltraDMA 100 i CD-ROM.
> W ten sposób umieściłem komponenty na płycie głównej:
> --- AGP --- GeForce2
> --- PCI 1 --
> --- PCI 2 -- Karta SBLive!
> --- PCI 3 -- Karta sieciowa
> [...]
[...]

Wygląda że powinno być OK, może pożycz od kogoś na chwile
inny zasilacz ATX.
A jak wyciągniesz Realteka to jest w porządku?
Wyłącz w biosie pnp_os_installed i spróbuj nowszego biosu.

PeJot