Re: Mam problem, ktory mnie ****** na max-a

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 12:46:49 MET DST

Hi,

jar_kup wrote:

> moze nie wiedza o tym ze maja :)))

Raczej nie mają.

> nikt mi nie wmowi ze AMD + VIA jest super stabilne bo za dlugo juz sie
> tym zajmuje zeby w takie bajki wierzyc, a to ze procki AMD sa odrobine

Widać jednak za krótko. Bo co powiesz na mój komputer, którego uptime
wynosi spokojnie miesiąc (potem restart, bo albo prąd wyłączają, albo
zmiany w konfiguracji robię), a używany jest jako serwer i stacja
robocza? Co powiesz na poskładane przeze mnie komputery, których
użytkownicy nie narzekają na AMD czy VIA bo nie mają ku temu
najmniejszych powodów?

> a nie sadze zeby roznica na korzysc AMD byla az tak odczuwalna dla ludzi
> ktorzy uzywaja PCta do ambitniejszych celow, np u mnie na studiach

Wiesz, procesory AMD są znacznie lepsze w "ambitniejszych" zastosowaniach.
U mnie przy obróbce teledysków nagrywanych z TV komputer z AMD K6-2 450
@ 500 czasem męczy się przy kompresji wiele godzin, ale i tak jest
szybszy od Celeronów i jeszcze mi się nigdy nie zawiesił.

Przy pracy biurowej czy rysowaniu rysunków technicznych też jest szybko
i też jest stabilnie.

> uzywamy oprogramowania do modelowania obiektow dynamicznych i co z tego
> ze u kumpla ktory ma athlona 1.2G obliczenia zamiast 10 minut trwaja 8
> skoro u niego 1 na 3 cykle obliczeniowe zawiesza komputer

Ma walnięty komputer -- nie moja wina. A Ty zamiast mu go naprawić albo
odesłać go do serwisu upierasz się przy swojej nieprawdziwej wizji.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./