Problem z Abit SA6.

Autor: markop (markop_at_post.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 18:40:55 MET DST

Witam.
Prosze o odpowiedz na pytanie: co moze byc przyczyna braku mozliwosci
podkrecenia powyzszej plyty. Z tego, co czytam, to jest to plyta
znakomicie nadajaca sie do overclokingu. Dlaczego wiec mojej nie mozna
podkrecic? Czy przyczyna jest wada plyty? Czy moze cos innego? Dodam,
ze procesor (celeron 600 Mhz) chodzil poprzednio bez problemow na BX
na 750 Mhz. Bardzo prosze o ewentualne odpowiedzi na moje pytania.
Pozdrawiam i z gory dziekuje.
markop