Re: Dobra strona z bogatymi recenzjami monitorow

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 11:01:13 MET DST

macias_at_bp.com.pl (Maciej Pilichowski) wklepał(a)
<3b92fd94.11764776_at_news.tpi.pl>:

>Tzn. co bedzie rozjechane? Pozycja OSD na ekranie? Mozna przebolec.
>Chyba, ze obraz ustawiony w OSD bedzie wracal do ustawien?
nie pozycja OSD tylko obraz :-) na początek jest rozjechany na boki -
powolutku wraca - i potem już jest ok. tak się dzieje tylko wtedy jak
wyłączysz monitor na jakies >45min.

>Gulp? Kurcze...
>A co z tymi walnietymi seriami, az takie sa roznice -- co najczesciej
>moze sie w nich walic?
wiesz, było podejrzenie (i słuszne chyba) że do Polski trafiła walnięta
seria z Niemiec. poznałem parę osób z tymi IIyamami i wszyscy mieli mniej
więcej te same objawy:
1. osd się rozjeżdzało (ale to chyba po prostu monit tak ma)
2. falowanie pikseli - nie zawsze ale czasem
3. dolne rogi ekranu raz na jakiś czas zaczynały "pompować" robiły się na
zmianę ciemniejsze i jaśniejsze. czasem działo się tak przez 15 min...
4. monitor nie wychodził z trybu power-saving a jak już wyszedł to ekran
był skaszaniony.

oddałem więc monitor do serwisu (tu uwaga, jedyny serwis IIyamy jest w
Jeleniej Górze - wprawdzie mają umowę z servisco i nic nie płacisz za dowóz
z domu i z powrotem - door2door, ale i tak trwa to trochę czasu) - po 1.5
tygodnia do mnie wrócił z karteczką: "nie zauważyliśmy żadnych objawów po
kilkudiowym grzaniu monitora, wykonano jedynie regulację ostrości". ale...
monitor teraz działa lepiej. dalej faluje czasem, ale nie pompuje, tryb
power-saving działa ok etc. ta seria walnięta jest chyba robiona w Chinach,
a nie w Japonii jak reszta IIyam. wiesz, najlepiej to sprawdzić w sklepie,
zerknąć na parę etc - ale problem jest w tym, że trudno znaleść sklep gdzie
mają parę egzemplarzy tego monitora...

--
..-[cya]!.tramer/[WRR]THRaK.[sorry, no bonus...]-->
..-[ free yOur miNd and yOur baSS will fOllow' ]-->